Hallå igen

Tillbaka igen, efter veckan 700 nationella prov... Mahaha, okej, det var tre, men det räckte kan jag säga! I matte, så nu är både A o B kursen klaaaaaar :D Perfa! Och över lag så har det gått bra för mig ^^ Dampade sönder lite efter första provet på A kursen, men jaja, onödigt egentligen.

Men! Ingen vila här inte!, idrottsprov, historiaprov, kemiprov och fysikprov ska klaras av innan det blir nått lov här minsann.....orkaaaaa.. Blä!

Men nu ska vi inte prata om så tråkiga saker som skolan...eller jo, jag måste bara dra bästa kommentaren från Cissi idag xD (kommer inte ihåg exakt, men iaf!)
Kennet (fysiklärare): Saknar ni inte någon, brukar ni inte vara fyra...? (Pekar på mej, Cissi o Lollo)(vi brukar inte vara 4....^^)
Kim: Ja, när man är lite udda så får man ju inte vara med i varghoneflocken, då stöts man ju bort. Taskigt...
Cissi: Ja, men Kim du är välkomen tillbaka !
Hahaha, okej, var man inte där så fattar man kanske inte, men, ja. Det var en klockren kommentar iaf xD

Vi har diskuterat mycket eurovision songcontest på sistone, och imorgon smäller det! ^^ Hejja The Ark!!! :D
Det jobbiga är att det är de dåliga låtarna som fastnar på hjärnan, hrmm...vitryssland... Haha.
Jag hoppas verkligen på The Ark, fatta coolt om de vinner :O Yeah! Baaabyy I'm the worrying kind ♪♫
(Hur coolt var inte det här? De spelade den precis på tv:n xD)
Ska se eurovision hos Cissi :) Och så ska vi köra singstar ^^ Läskigt, tänk om jag sjunger jättefalskt! Haha, jag som ska gå körsång och allt! Men jaja, det blir säkert roligt :) ^^

Nä, nu tänkte jag roa mej med att se talang 2007 ^^
Men ha det trevligt :) Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0