Peace and löööööv

Studentveckan må ha varit fantastisk, men dess biverkningar är allt annat. Usch för förkylning och ögoninflammation, ont i halsen och hosta.
Tänk ändå att jag tagit studenten. Jag tror inte riktigt det nått mig än, alla andra är redan nostalgiska över skolan och allt där till medan jag på ett sätt tänker att vi ska tillbaka till hösten, precis som vanligt... Samtidigt söker jag lägenheter och planerar framtiden. Konstigt. Men ganska okej.

Imorgon börjar veckan Det. Peace and love-veckan! Bara jag kan få bukt på denna förkylning... Men det ska jag klara. För det blir Emil Jensen, Håkan Hellström, The Kooks, Armand Mirpour och massa andra bra. Jag ska nog skriva ut ett schema och ringa in vad jag vill se :) För den äkta känslan lixom :)

yey! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0