En riktig tidningsdag

Jag brukar försöka vara sparsam med att köpa tidningar, eller ta gratistidningar. Mest med tanke på träden och skogens bästa. Men idag slog jag på stort! Jag tog en "student magasinet" för den innehöll artiklar om bra artister som till exempel Salem, en Berlinguide och en artikel om framtidens miljöyrken. Det kändes som en tidning som passade mig som handen i handsken! Så sprang jag även in på Ica på väg hem från stan och efter lite krångel kunde jag springa ut och cykla hem med en "Sofis mode"-tidning i ryggsäcken. Köper ni den så kolla in sida 44! Där står en bra person, och jag tror aldrig att jag kommer sluta tycka att det är jättecoolt! 

Nu ska jag först titta lite på redovisningsuppgiften tills imorgon (icke att förglömma), sen ska jag ägna kvällen åt att bläddra i dessa tidningar. Har man inte så mycket tidningar/reklam hemma vanligen är det ju riktigt roligt att ha något att bläddra i, som inte är en kursbok då!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Gusche

Awesome! Spar dendär andra förresten. Jag kör gärna en bläddring!

2010-04-13 @ 23:42:05
URL: http://maritsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0