Oj!

På riktigt trodde jag aldrig att jag skulle våga. Att jag skulle svälja, glömma och flyta vidare. Det hade inte varit några stora fel med det. Men samtidigt lever man bara en gång, och jag borde inte förlora något på att testa. Istället blir jag bara en erfarenhet rikare, visst?
Överst på min ansökan till hösten står nu Biologi- och miljövetarprogrammet. Jag lyckades få en bra deal med min syo och om jag i sommar när jag sitter där med antagningsbeskedet i handen skulle ångra mig och absolut vilja in i miljö- och vattentekniktvåan, lovade hon att det skulle gå och fixa. Så det hela blev en win win situation och jag är faktiskt dum om jag inte söker det andra programmet överst och ser hur det känns att söka det iallafall. Jag kan ju alltid hoppa tillbaka liksom. Och jag kan ju alltid testa ett år på biologi/miljövetarprogrammet för att se om det är något för mig. Är det inte det kan jag börja miljö- och vattentekniktvåan 2011. Det vore inte jordens undergång. Tror jag.
Men just nu är känslan i magen faktiskt ganska fin, och visst är det den man ska gå efter? 

Kommentarer
Postat av: C

det är det! :D

2010-04-16 @ 07:37:05
URL: http://liici.blogg.se/
Postat av: Gusche

Häftigt! Spännande att se vad det blir. Och som sagt, man lever bara en gång.

2010-04-16 @ 17:01:29
URL: http://maritsblogg.blogg.se/
Postat av: Ellen

Magkänslan is the shit, fast ibland är det svårt att veta vart man har den. Jag springer så fort jag orkar efter min iaf.

Fin header du har förresten! Eller ja, hela bloggen är fin :)

2010-04-26 @ 19:41:20
URL: http://sweetalmondpaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0