Snälla rara Elin, SKÄRP DIG!

Jag tror inte jag kunde vara mer arg och trött på mig själv. Jag bara tappar bort saker. Hela tiden. Det är vantar, koftor och idag mitt kära fina sadelskydd. Och jag förstår ju inte heller vad jag ska göra åt saken? Hjälp! Jag fick perfekta vanthållare av mina klasskompisar i födelsedagspresent, så efter det har jag inte tappat bort några vantar iallafall. Men vad då, jag kan ju inte ha ett snöre i byxorna som håller i mitt sadelskydd och ett snöre runt halsen som håller i mina koftor? Jag tror på riktigt att jag skulle kunna försörja ett helt land med kläder och tillbehör om jag fortsätter så här. Och det är verkligen svårt. Kunde jag skärpa mig hade jag gjort det för länge sedan. Och så blir jag så trött, då min lilla strategi är att inte konsumera så mycket, så går jag runt och tappar mina saker... Jag får väl hoppas att det hamnat hos någon som inte behöver köpa en ny kofta för att de hittade min.

Snart glömmer jag väl mig själv någonstans i en buske. Jäkla Pappskalle!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nåå, i en buske :) :)då ska jag leta reda på dig och sättafast dig i ett koppel bundet till ditt "hus" hihi ;)

2010-04-22 @ 20:56:19
URL: http://liici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0