Blommor på menyn!

Fipplar massor med min rosa meny såhär mot kvällen. Lagt in en ny bloglovin-ikon och hade någon sorts fin idé om att rensa upp i arkivet genom att samla hela års inlägg under en bild istället för 12 rader. Det blir kanske lite krångligare (särsklit som jag inte har riktig pejl på hur man skulle kunna göra det på ett ypperligt sätt), men också lite finare. För första sidans skull alltså. Är ju dock inte klar, för det tar ju en halv evighet, men vi får se om jag gör klart det en annan dag! Nu orkar jag inte mer, även om jag vet att jag skulle kunna fastna och sitta länge till. Men det är bättre att sova, när man är flitig student som ska till skolan imorgon! Under tiden kan ni ju klicka på min nya ikon eller så :) Eller så bläddrar ni ner ett inlägg och lyssnar på Jens.



Jag ska iaf sova nu, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0