Fjädrar och Emil den bäste Jensen!



Det var lixom roligare att blogga på lovet. När man hade mycket mer varierande saker för sig, och kunde visa bilder på pyssel och ting. Nu kretsar väl en stor del av mitt liv kring böckerna ovan. (Inga små böcker vill jag lova...)

Idag var jag iallafall duktig och gick på friskis och svettis med Johanna efter skolan. Det var roligt faktiskt.
Jag behöver verkligen saker att göra, för annars är jag duktig på att göra en höna av en fjäder och gräva ner mig djupt. Till slut är jag inte bra på någonting eller för någon och jämför mig bara med andra. Sånt där är jobbigt och sånt där kommer väl och går. Antar jag.

Har ganska mycket bra att se fram emot iallafall. På fredag Fibes, oh, fibes på smålands. Nästa vecka Florence Valentin på norrlands och sen... tamtamtamtam Emil Jensen på reginateatern! Sånt är bra.

Nu ska jag gå och handla mjölk.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0