Nytt år, nya möjligheter

Det verkar som att jag överlevde 00-talet alltså. För här sitter jag ju! Nytt år, nya möjligheter, brukar man inte säga så? Egentligen orkar jag nog inte tänka som så att det här året kommer bli "det" året. För det gör man ju varje år och egentligen blir det ju ingen skillnad. Det är nog bara skönt att kunna tänka att allt börjar om från början och att man får en ny chans. Men i själva verket är man ju samma person som alltid. Eller?
Jag avslutade år 2009 men middag och lekar med vänner och startade 2010 med en lång miljö/rättvisediskussion till 20 i 5 på natten. Det kändes väl bra. Leka bort det gamla och starta något nytt med seriösa ögon. Blir bra det.

2010, här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Ordmaskinen

Låter som en fin nyårsafton! Hoppas man får följa med på ett litet hörn genom bloggen ett ytterligare år! :)

2010-01-02 @ 20:10:02
URL: http://missparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0