Rosetter i håret



Jag kände mig lite pysslig och följde Sandras exempel och gjorde en rosett av mitt hår. Det har faktiskt växt sig ganska långt. Jag vet inte om jag vill klippa av det heller. Det må vara väldigt skönt att ha kort hår, men ändå lite småroligt att ha långt. Vilka problem...
Har också kommit på att man kan koppla ur internetsladden ur den stationärna datorn och vips kan jag sitta på golvet med min lilla samsung laptop i knät och använda internet på den! Den är bra för den har inbyggd kamera för usch vad jag inte gilla min digitalkamera. När jag väl fått batterier som fungerar till den kom jag ihåg hur obra bilderna blir när man försöker ta kort med den.
Hur som helst. Rosetter i all ära, men vill jag ha en riktigt fin sådan bör nog mitt hår bli längre ändå. Så lets skaka ur rosetten en gång för alla!
 
haha

Nu ska jag ut och promenera med far min. bra bra.


Kommentarer
Postat av: Marit

Haha, shake it!

2010-01-03 @ 12:33:39
URL: http://maritsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0