Bröllopsbiten

Om man ska vara kär i kärleken så är det väl verkligen rätt tillfälle att vara det efter ett så tjusigt prinsessbröllop som detta! Åhåhåhe. Tjusigt.
Det är klart att man kan diskutera nödvändigheten med att flyga massor med flygplan över Stockholm, eller bara överhuvudtaget all konsumtion och allt resande kring brölloppet. Men kanske ska man inte vara sådan en dag som denna. Marit länkade till detta och det tyckte jag iallafall var fint!
Jag har spenderat dagen med att åka tåg hem från Stockholm och sitta på en veranda, båda läsandes av aftonbladet och expressen. Där emellan har jag kollat på fina tal.

Är jag helt seriös? Haha. Det vet jag nog inte. Men jag tycker det var fint iallafall (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0