En helg i SUMPAN!

Min stockholmshelg var precis lika bra som våra stockholmshelger alltid blir. Jag startade i Sollentuna hos Sophie för att sedan landa i Sundbyberg med Marit och Karin.
Promenerade i mysiga områden, blev mkt proffsigt guidad, pratade alldeles för länge och sov inte mycket, såg Alladin, fikade på biblioteket och så i Sollentuna. 
Pomenerade på söder, lunchade i park, besökte fotografiska muséet och gröna lund, spelade kortspel, trängdes bland en halv miljon människor (faktiskt bokstavligt talat) och så vidare när vi bosatt oss i Sundbyberg.

Fin helg! Alla tiders! Och bäst av allt var nog alla skratt. Så himla härligt!

Kommentarer
Postat av: Marit

Jo tanken slog mig igår när jag läste i den. Det är ganska givna tips (har dock hittat några som var nya för mig). Ser den dock som en påminnelse, dessutom är den bra att ta fakta ur och som plåster på såren är pappret miljömärkt.

2010-06-25 @ 15:09:41
URL: http://maritsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0