Inspirationen? Hallå, var är du?

Det är så fint väder och det är så varmt ute. Jag ska snart ge mig iväg på min cykel och hamna på geocentrum för plugg med Malin och Linda. Plugget hopar sig nu. Tentorna kommer nästa vecka och det enda jag just nu vill är att gå promenader, pyssla, resa, ha myskvällar och utekvällar, gå på bio, laga middagar, läsa böcker och inte alls göra något som har det minsta med skolarbete att göra. Jag är så oinspirerad. Varför varför ska det alltid bli så? Nu läser jag dessutom de ämnen jag sett mest fram emot sen jag sökte det här programmet i april förra året och trots det har jag aldrig haft mer lust att slänga ut en lärobok genom fönstret. Det är ju inte det att jag inte vill lära mig, det är det att jag inte har orken och motivationen, och att det finns så mycket annat jag hellre vill göra.
Nej, usch och fy och åh. Snälla kan det inte bli påsklov? Typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0