Påsklov och Jens Lekman

Imorgon åker jag hem. Det känns nästan overkligt, men när det väl börjar gå upp för en att man faktiskt ska få sätta sig på tåget mot Falun vill man bara åka. Nu nu nu. Det ska bli riktigt skönt med lov och vi är faktiskt välförtjänta av det. Tänk att jag har gått 3/4 av första året på den här utbildningen nu. Det är galet på riktigt.

Lovet ska jag ägna åt att träffa vännerna och familjen, kanske åka till Norgestugan, läsa böcker, hänga på Marits ekocaféarbetsplats, läsa böcker, läsa på om rättvisemärkt, promenera, andas, sova, leva, göra second hand-rundor med mamma, äta påskägg... Listan kan göras lång. Vi pratar inte om mycket annat än ett idyllartat påsklov just nu och nu är det bara upp till mig att uppfylla det! :)

Vi tar en låt nu, medan jag packar i ordning det sista. Lyssna på Jens, han är en fin man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0