Sun-day

Här sitter jag och äter Kung Markattas ekologiska russin. Precis hemkommen från Ica och innan dess ett afrodanspass på friskis.
Helgen har förövrigt varit riktigt bra. Jag har haft besök av den bäste Gusche min vän :) Vi har dansat en natt till balkanmusik och vi har fikat dubbelt och pratat intressanta saker. Sånt är riktigt bra!
Igår kväll landade jag i Josefins soffa för melodifestivalmys. Salem var nog bäst och sötast egentligen, men jag höll på Anna och tyckte det var kul att hon vann. Annars åt jag mig alldeles för mätt. Det jobbiga är när man märker att man är mätt, och ändå tar en godis till och en godis till och en godis till. Hela cykelvägen hem klagade vi över ont i magen. Hur dumt är inte det, egentligen?

Nu ska jag ta mig i kragen och läsa lite! Imorgon tentar jag biologin och på torsdag tentar jag ekologin. Måndagen efter det skriver jag dugga i matte. Och sen. Sen har jag bara en vecka kvar TILL PÅSKLOV!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Låter som en riktig superhelg =) vem blir inte glad av en Gusche, liksom? Men jag förstår inte riktigt varför du hejade på Anna, om Salem var både sötast och bäst...



Och för att bringa ljus till ditt mörker: jag söker mig lite smått till Blogspot eftersom man kan påverka sin layout och sina inlägg lite mer där.

2010-03-14 @ 22:44:39
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/
Postat av: Hjärterum

Låter som en himla fin helg :)Tänk så fort tiden går.. det börjar redan bli vår, påsklov och allt. Jisses.

2010-03-15 @ 15:25:23
URL: http://ordmaskinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0