Våffeldagen!



Sicken god dag det är idag. Ikväll klämmer jag en våffla på Uthgårds pub. Och innan dess lyssnar jag till föredrag om det kommande klimatmötet i Kanada. Spännande! Hur som haver ser det alltså ut att bli en heldag borta från detta lilla rum, och riktigt hur jag ska hinna packa och fixa det sista till morgondagens hemfärd har jag väl inte riktigt fått ihop. Men det löser sig :)
Ett grattis till min mormor som fyller år idag också. Inte tror jag att hon kommer att se det här, men en hälsning är alltid en hälsning och en tanke iallafall :) 

Hej svejs, nu ska jag iväg och labba med Matlab! Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Marit

Vi måste verkligen se den! Åh just ja, nu kommer du ju hem! I lördags pratade vi om att ha film/spelkväll nu på lördag. Pepp?

2010-03-25 @ 09:22:29
URL: http://maritsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0