Aldrig mer integraler! (eller...?)

Tenta envariabelanalys, check. Så skönt. Jag tror inte ens jag förstår hur skönt det är. Kanske beror det på att jag har en vecka på mig att lära mig en kurs i sannolikhet och statistik och sedan ytterligare tre dagar att lära mig en kurs i beräkningsvetenskap? Kanske.
Eftermiddagen var skön. Med stadstripp och kortspel på fin bakgård. Och en brajobbatidagöl på norrlands fick avsluta kvällen.
Bra dag!

Känns som att jag mest gör små dagsuppdateringar här just nu. Det kanske är så jag jobbar sisåhär en maj månad? Ja, tydligen.
Men det är inte så mycket mer än vardag som går igenom mig just nu. Plugg och vardag. Och drömmar om sommar och sol. Och drömmar om, och drömmar om, och drömmar om.

Men Elin, gå och lägg dig. (Eller vakna upp.)

Låt oss välja det första alternativet. Att vakna upp ur en värld av drömmar är nog tyngre än att sova i från den. Sååå Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0