Att tappa huvudet

Åh. Jag har haft svårt att sova. Och det gör mig ju så trött. Jag tänker för mycket. Bygger drömmar. I vaket tillstånd.
Försöker halvt förtvivlat spendera dagarna med att trycka in ny kunskap. Huvudet sprängs snart. På riktigt.
Tålamod tappas.
Snälla ge mig lov. Ge mig mitt sommarlov. Med picknickar, ekofilosofi, höstplanerande, festival, hästiskollo, gotland, Polen och allt det där.

I höst. Visst ska vi bo tillsammans i det finaste av kollektiv då? Med fester, middagar, tebjudningar och sånt? Visst, visst?

Kommentarer
Postat av: Marit

JA! Vi har ett manfall dock. Tilli drar sig ur. Unless det blir oss alla i ett hus. Svårt tror jag.

2010-05-28 @ 23:38:04
URL: http://maritsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0