Min första Uppsalavalborg

Helgen var väl ungefär jättebra. Med takgrillfest, lite för mycket intag av alkoholhaltig dryck, lite för mycket springande mellan random fester. För på riktigt, hela Uppsala var en enda stor fest. Vart du än vände dig var det människor, musik, dans och mycket. Mycket av allt.
Jag tyckte om att ha besök av hela högen bra människor. Det gjorde gott. Och det gav ungefär skratt för att förlänga livet ett år till, tror jag.
Här kan man kolla på klipp från forsränningen också. Tittar ni rikigt noga ser ni snygga skeppet Wasa. Dem känner jag. Den ni! Förövrigt känner jag ju fler galna rännare. Och jag gillar att de spelar "it takes a fool" i videon, liksom passande. Och ja, nu är det sagt, nästa år agerar jag fool och sitter jag på en sådan frigolitbit och forsar fram. Spännande, minst sagt.

Förövrigt åker jag till Berlin på torsdag. Något att se fram emot! :) :)

Nu måste jag sova. För jag är så trött. Och jag skulle gå och lägga mig innan tio idag var min väl uttänkta plan... Så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hjärterum

Låter som en oslagbar valborg! :) Hoppas verkligen att jag får uppleva en äkta Uppsala-valborg, verkar vara något i en klass för sig!



Och en vårresa till Berlin, kan det bli bättre? Lite avis är jag allt :) Hoppas du får fina dagar där borta!

2010-05-05 @ 20:25:01
URL: http://ordmaskinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0