En helg

Ibland är det bara så skönt att hitta på saker alldeles själv. Som att cykla till Röda Korset och kika på second hand-utbudet och ta en fika, recensera världsbutiken Globalen till ekoguiden och prata med världens gladaste personal, lyssna till en kör i domkyrkan, äta god middag och se en film. Det gjorde jag igår och nästan halva tiden tänkte jag på hur skönt och trevligt det faktiskt kan vara att bara göra. Det går som på något sätt behagligt sakta när man är själv. Man hinner så mycket.
Jag har även hunnit ha en trevlig middag, en fika på stan och en frukostbuffé med vänner denna helg. Åh. Det har nästan varit så bra att jag får lite ångest över att börja igen i skolan imorgon. Den där känslan man har när ett lov håller på att ta slut. Exakt så känns det. På ett bra sätt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0